Toggle Hae

2. Tietoa Unileveristä
  3. Vuosikertomuksemme

Vuosikertomuksemme

Kestävän kehityksen mukainen elintapa jokaisen arkeen.

Autamme ihmisiä voimaan hyvin, näyttämään hyvältä ja saamaan enemmän irti elämästä tuotteilla ja palveluilla, jotka ovat hyviä heille ja myös muille. Meille tärkeimpänä ovat kuluttajamme – heidän jälkeensä asiakkaamme, työntekijämme, tavarantoimittajamme sekä yhteisöt. Kun täytämme velvoitteemme heitä kohtaan, uskomme, että se hyödyttää myös osakkeenomistajiamme. Visiomme on kaksinkertaistaa liikevaihtomme ja samanaikaisesti vähentää ympäristövaikutuksiamme sekä lisätä positiivista sosiaalista vaikutustamme.

Liiketoimintamallimme on suunniteltu tukemaan kestävään kehitykseen perustuvaa kasvua. Liiketoimintamallimme erottava tekijä on Unilever Sustainable Living Plan, jonka tavoitteena on luoda kestävään kehitykseen perustuva elintapa. Meille kestävä kehitys on kiinteä osa liiketoimintaamme. Maailmassa, jossa keskilämpötila nousee, puhdas vesi ei riitä, energia on kallista, hygieniataso heikkoa monilla alueilla, ruoan saanti voi olla epävarmaa ja ruoka kallista, meillä on sekä mahdollisuus että velvollisuus puuttua näihin asioihin toimintamme kautta.